دانلود قسمت هفتم جیران | قسمت 7 سریال جیران

آنچه بايد در مورد دنياي رنگي جوراب‌هاي فانتزي بدانيد

۷ بازديد

قسمت هفتم سریال جیران منتشر شد. در ادامه مطلب لینک دانلود قسمت هفتم جیران 7 به صورت کامل با لینک مستقیم و ترافیک نیم‌بها و با کیفیت بلوری در دسترس خواهد بود. برای دانلود قسمت 7 جیران کامل ساخته حسن فتحی ادامه این مطلب را دنبال نمایید.

امکان دانلود قسمت هفتم جیران برای علاقه‌مندان در آدرس زیر وجود دارد. سریال جیران در ژانر عاشقانه و تاریخی به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه در سال 1400 تولید و با استقبال بی‌نظیر مخاطبان مواجه شد. به نحوی که می‌توان سریال جیران را یکی از محبوب‌ترین سریال‌های سالیان اخیر شبکه نمایش خانگی دانست.

در این سریال پربازیگر هنرمندانی چون پریناز ایزدیار، بهرام رادان، مهدی پاکدل، امیر جعفری، مریلا زارعی، امیر حسین فتحی رعنا آزادی ور و بسیاری چهره‌های شناخته شده دیگر به ایفای نقش می‌پردازند.

دانلود قسمت هفتم جیران

دانلود قسمت‌های قبلی (1 تا 7): دانلود سریال جیران

خلاصه قسمت هفتم جیران


طبق وعده بعد از اینکه جیران خلعت سرخ به سر کرد سیاوش از زندان ازاد می شود. سلمان از او می خواهد به قراول ها بپیوندد. سیاوش نمی پذیرد و اندوهگین و خشمگین از ستمی که به او رفت به کوهسار برمی گردد. در آنجا ننه آشوب می گوید باید برگردد به کاخ….

این قسمت از جذاب‌ترین قسمت های سریال جیران خواهد بود. به هیچ وجه آن را از دست ندهید. برای دانلود قسمت هفتم جیران به لینک کوجود در بالای صفحه مراجعه کنید.

 

دانلود قسمت هفتم سریال جیران با ترافیک نیم بها

داستان سریال جیران

سریال جیران ماجرایی عاشقانه و تاریخی است. این داستان، دوران پس از مرگ امیرکبیر را روایت می‌کند؛ زمانی که ناصرالدین شاه با جیران آشنا می‌شود و این آغاز یک عشق است. مجموع قسمت‌های این سریال تا حدود ۶ سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را برای مخاطب به تصویر می‌کشد. اینجا اطلاعات کامل این سریال تازه فیلیمو را مشاهده می‌کنید و معرفی کاملی از شخصیت‌های این سریال و بازیگران و عوامل کار تازه حسن فتحی را می‌خوانید.

عوامل و بازیگران سریال جیران

  • کارگردان: حسن فتحی
  • تهیه کننده: اسماعیل عفیفه
  • نویسندگان: احسان جوانمرد، حسن فتحی
  • بازیگران: بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل‌کاشی، هومن برق‌نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی‌پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و مریلا زارعی (در نقش مهدعلیا).




زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می خواهد. قلعه ای می خواهد که جان پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ای محکم تر از عشق نیست. بدهید همه جا جار بزنند که:ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد ….


بیوگرافی مریلا زارعی بازیگر سریال جیران قسمت 7

مریلا زارعی متولد 25 فروردین 1353 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.
فارغ التحصیل لیسانس مهندسی علوم صنایع غذایی از دانشگاه آزاد می باشد که از 21 سالگی با سریال کارگردان وارد تلویزیون شد و حالا سه سیمرغ بلورین هم دارد.

باید اشاره کرد که مریلا زارعی در شهر تهران متولد شده اما اصالت اصفهانی (نطنز) دارد ، برادرش ساکن خارج از کشور می باشد و خواهر کوچکترش ملیکا معروف به خاله شادونه ، مجری کودک است.
زارعی در آخرین اثر خود در سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی ایفای نقش کرده. قسمت هفتم سریال جیران امروز 5 فروردین 1401 منتشر شده که در همین صفحه در دسترس است. (لینک در بالای صفحه)

مریل زارعی بازیگر سریال جیران

مریلا زارعی بازیگر نقش مهدعلیا در سریال جیران، با مجموعه تلویزیونی "هوای تازه" (محمد رحمانیان) بیشتر شناخته شد. بازی در فیلم "دو زن" (تهمینه میلانی، 1377) یکی از شانسهای بزرگ او بود. پس از آن توانایی هایش را در "واکنش پنجم" (تهمینه میلانی، 1381) به رخ همگان کشید.

منبع:

yun.ir/2914t7

 

۱۰ سریال تماشایی

یکی از بهترین راه‌های وقت گذرانی در این روز‌های قرنطینه و خانه نشینی تماشای سریال است. سریال‌هایی که می‌توانند حسابی حواس‌مان را از اخبار بد و دلهره‌ها و استرس‌ها پرت کنند و باعث شوند چند ساعت را سرگرم شویم و هوس بیرون رفتن به سرمان نزند. این ۱۰ سریال در ژانر‌های مختلف می‌تواند پیشنهاد‌های خوبی برای گذراندن این روز‌های کرونایی باشد. داستان های غمگین زندگی

۱. نارکس

  • عنوان اصلی: Narcos
  • محصول: ۲۰۱۵
  • کارگردان: ژوزه پادیلا
  • بازیگران: واگنر مورا، بوید هالبروک، پدرو پاسکال
  • شبکه: نتفلیکس سریال های تماشایی

پابلو اسکوبار از آن نام‌های عجیب و غریب دنیاست. از شخصیت‌هایی که داستان زندگی اش با افسانه‌ها و نقل قول‌های عجیب و غریب ترکیب شد و در زادگاهش کلمبیا تصویر‌های متفاوتی از او ساخت. از یک قدیس تا جنایتکار. سریال «قاچاقچی» بخش‌های مختلف زندگی او را به تصویر می‌کشد تا بدانید چرا اینقدر برداشت‌ها از شخصیت پابلو اسکوبار متفاوت بوده تا جایی که شاید شما هم برای قضاوت درباره او دودل شوید. در این سریال می‌بینیم که پابلو اسکوبار چگونه همراه خانواده‌اش یکی از بزرگترین کارتل‌های موادمخدر کلمبیا یعنی «مدلین» را راه انداخت و می‌بینیم چگونه دو مأمور پلیس برای به دام انداختن او تلاش می‌کنند. چه فیلمی ببینیم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.